Analisi di u mercatu di i prudutti di stroller

L'alta stagione per viaghjà fora hè a primavera è l'estate, u passegginu per u zitellu hè necessariu per u zitellu per un viaghju di famiglia all'aperto, tutte e mamme amanu stu viaghju di passegginu per u zitellu. Basatu nantu à a situazione economica crescente in Cina, u standard di vita hè ancu. crescente, u cuncettu di cunsumu per tutti i pirsuni digià cambiatu assai, In l 'anni passati, i prudutti stroller baby sò lussu à una famiglia nurmale, ma avà hè abbastanza generale per tutte e famiglie à andà à viaghjà fora.

In l'ultimu annu, u COVID 19 hà diminuitu u mercatu di i prudutti per i zitelli in crescita assai, ma dopu à u cuntrollu strettu di sta situazione COVID, u mercatu di i passeggini per i zitelli hà ripresa assai.Sicondu i dati statistici di u centru Tmall (TMIC) chì mostranu: in marzu, 2020 l'ordine di compra cresce è ricuperazione di u mercatu ovviamente.Basatu nantu à u Head Leopard Research Institute chì mostra dati: A scala di u mercatu di i stroller per i zitelli in Cina da 5,53 miliardi di yuan in 2014 à 14,95 miliardi di yuan in 2018. In u 2021 pò ghjunghje è più di 20 miliardi di yuan.

新闻1

Un paru di settimane fà, u TMIC hà publicatu un rapportu chjamatu (Previsione di u mercatu di i passeggini 2021), cum'è stu rapportu mostra.In u 2020 hè una quota di mercatu altu percentuale in u mercatu bassu chì u prezzu hè sottu à 680 yuan è u mercatu mediu nantu à u prezzu trà 681 yuan-1761 yuan;hè 50,2% è 27%;ma u putere crescente sò principarmenti da u mercatu altu livellu.Ancu s'è u prezzu di u mercatu sopra 1761 di a quota di mercatu hè solu 22,9%, hè aumentatu di 3,7% in u stessu periodu. Serà più crescente nantu à u mercatu di 2021 perchè i genitori appartenenu à 90,95 è 00 anni di stage anu u forte putere di compra. ,U più impurtante hè chì volenu dà i migliori prudutti à u zitellu.In u stessu tempu, quelli genitori volenu avè più opzioni di interazzione genitori-figlioli esterni è più opzioni di passeggini di viaghju per i zitelli.Questa forte dumanda spingerà u mercatu in avanti di novu nantu à u mercatu di i strollers per i zitelli d'altu livellu.

L'alta qualità, più compactu, u pesu ligeru è u cuntrollu faciule sò diventate e parolle chjave di u mercatu attuale dumanda à i prudutti di i passeggini.In stu casu, tutte e marche di stroller vene à fucalizza nantu à quelli points.GB hè bonu gruppu zitellu esce i materiali fibre di carbone stroller-Swan, u pesu hè solu 7.2kgs, si pò piglià è cuntrullà solu una manu di genitori;Bebebus hè u scopu di portatile in aereo, una maniglia pieghevole, pò pusà è dorme a pusizione, diventa a marca più accolta.

Nant'à a marca pesante di bugaboo di a buttrega Tmall, i 3 best sale 3 products are both owns light weight, reversible and foldable functions. Elittle è Dream hà sviluppatu a basa di u mercatu nantu à e caratteristiche portatili cupartinu bè u mercatu, a marca shuwei pussede i prudutti più famosi. di passegginu altu paisaghju cù seggiolone viaghjabile, viaghju faciule cun pesu ligeru da portà hè diventatu u tema caldu.

Tutti sopra à quelli, u mercatu di strolle hè diventatu à e caratteristiche di luce-compact-individuali.Sicondu i diversi livelli di cunsumatori, Tutti i buttreghi anu sviluppatu ogni tipu di prudutti per risponde à e so diverse esigenze, per avè più sfondate in u so spaziu di mercatu individuale.


Tempu di post: 25-dic-2021